• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Týdeník Euro přichází s novým produktem Euro Čtení na víkend

Praha 11. února 2016 – Ekonomický týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta přichází s novou aplikací pro mobily i tablety (určené pro iOS a Android), která umožní využívat nový produkt Euro Čtení na víkend. Zpravodajská divize Euro E15 tak pro čtenáře rozšiřuje svou dosavadní nabídku mobilních titulů.

„Tištěné Euro je na stáncích v pondělí a my jsme teď připravili novinku, kdy si elektronické vydání čtenáři budou moci stáhnout již v pátek v 19 hodin. To znamená, že již krátce po uzávěrce,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor týdeníku Euro. Nový produkt je ideální službou pro ty, kteří chtějí mít informace velmi rychle, a také pro ty, kteří nemají čas na čtení během pracovních dnů.

Nový produkt Euro Čtení na víkend bude doprovázet marketingová kampaň se slogany Cestujte časem a Buďte o krok napřed!. Kampaň bude nasazena v rádiích (Český rozhlas, rádio Expres), v síti Metrovision, přímo v týdeníku Euro, v deníku E15, v lifestylových titulech vydavatelství, v on-line titulech a na sociálních sítích vydavatelství Mladá fronta. Tištěný týdeník Euro vychází v nákladu 25 tisíc výtisků, má 68 stran a cena je 48 Kč.

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.