• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta spustil nový portál Euro.cz

Praha 18. dubna 2016 – Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily nový portál Euro.cz, který je zaměřený nejen na byznys a byznysmeny. Web nabízí svým uživatelům v jednotlivých sekcích řadu původních tematických článků od našich předních žurnalistů a odborníků. Portál Euro.cz vznikl na základech tištěného týdeníku Euro, který je vlajkovou lodí vydavatelství.

Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Portál Euro.cz, který je s týdeníkem Euro z části redakčně propojen, má ambici rozšířit stávající cílovou skupinu čtenářů. „Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. „Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu. Portál Euro.cz bude komplexně reagovat na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor pověřený řízením divize Euro. Portál Euro.cz je responzivní, přizpůsobí se tabletům i chytrým telefonům.

Součástí portálu je rovněž internetová televize Euro TV. Multimediální on-line pořad Euro TV má formu moderované debaty. Diskusemi provází například Miroslav Zámečník, Petr Holec a Jan Novotný. Pořad Euro TV bude natáčen v televizním studiu vydavatelství Mladá fronta, jeho délka pořadu bude 20 až 30 minut a nový obsah bude nasazen třikrát do týdne. Na webu Euro.cz jsou umístěny i tematické video reportáže. V dubnové premiéře Euro TV se jako první hosté diskuse objeví ředitel pražské ZOO Miroslav Bobek, šéfkuchař Radek David a primátorka Adriana Krnáčová.

Nový portál bude podpořen rozsáhlou marketingovou kampaní v outdooru (billboardová kampaň v Praze, Metrovision), v rádiích (Český rozhlas, Expres rádio, Evropa 2, Zet rádio, Fajn, City), online titulech a v printu. Více informací naleznete zde: www.euro.cz

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.