Praha 5. září 2016 – Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily inovovaný ekonomický zpravodajský portál Euro.cz. Portál je zaměřený nejen na byznys a byznysmeny, ale nabízí nově svým uživatelům pražskou přílohu v sekci Euro.cz/Praha.
Sekce Euro.cz/Praha bude fungovat samostatně, zároveň však i jako speciální záložka pod webem Euro.cz. Sekci Euro.cz/Praha povede Jiří Holuša, obsah budou zajišťovat redaktorky Hana Boříková a Tereza Čapková, tedy stávající tým Eura.cz, resp. Eura. V sekci Euro.cz/Praha bude redakční tým mapovat události jak na úrovni samotné metropole, tak jejích jednotlivých částí.
Nový zpravodajský web Euro.cz, který byl spuštěn v polovině dubna, dosáhl již v květnu podle měření NetMonitoru návštěvnosti přes dvě stě tisíc uživatelů. „Podle aktuálního NetMonitoru portál Euro.cz přesáhl v srpnu dokonce 472 000 reálných uživatelů. Velký zájem čtenářů v tak krátké době si vyžádal další inovace, které pomohou vytvořit ještě kvalitnější a prestižnější multimediální značku pro ekonomiku, politiku a byznys,“ řekl Erik Dvořák, ředitel divize Online. „Portál Euro.cz prošel celkový redesignem, aby jeho stránky mohly nabídnout více informací“, doplnil Jiří Holuša, šéfredaktor portálu Euro.cz.
„Spolu se zpravodajským portálem budeme připravovat i tištěnou přílohu Praha, která bude přiložena k tištěnému vydání týdeníku Euro,“ řekl Michal Půl, ředitel divize Euro. Michal Půr všechny novinky oznámil poprvé v rámci slavnostní akce, která se konala v úterý 23. srpna na lodi Rhapsody, Čechovo nábřeží v Praze.
Euro.cz je zaměřeno na výběrové zpravodajství a publicistiku z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Denně přináší autorské zprávy, komentáře a analýzy nejlepších českých ekonomických novinářů, rozhovory s nejvýznamnějšími lidmi českého byznysu, průběžně informuje o nejdůležitějších aktualitách z domova i ze světa a v neposlední řadě nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.
Více informací naleznete zde: http://www.euro.cz/praha