• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Vydavatelství Mladá fronta spustilo nový online magazín Autobible.cz

Praha 12. září 2016 – Portfolio divize Online z vydavatelství Mladá fronta a. s. se významně rozšíří o nový internetový magazín Autobible.cz. Online titul je zaměřený na automobily, motocykly a život řidiče. Vydavatelství Mladá fronta tak doplní stávající portfolio o web zaměřený na zpravodajství z automobilového trhu.

Vedle zpravodajství z oboru bude magazín Autobible.cz přinášet také erudované testy, včetně podrobného srovnávání konkurenčních modelů a recenze ojetých vozů. Tým zkušených motoristických redaktorů bude vytvářet obsah nejen pro automobilové nadšence, ale pro všechny, kteří hledají relevantní spotřebitelské informace o nejprodávanějších automobilech všech cenových kategorií. „Jsme nový projekt, personálně však stavíme na zkušených redaktorech s bohatou praxí v tištěných i online médiích,“ řekl Jiří Červenka, šéfredaktor Autobible.cz. Redakční tým bude doplňovat například také Lukáš Dittrich.

Cílem magazínu Autobible.cz je vytvářet unikátní a čtenářsky atraktivní obsah s vysokou informační hodnotou. „Nejzajímavější materiály z Autobible.cz se budou pravidelně objevovat i v týdeníku Euro a na webu Euro.cz,“ doplnil Michal Půr, ředitel divize Euro.

Více informací naleznete zde: www.autobible.cz

Další projekty jsou ve vývoji a budou se průběžně spouštět.

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.