Praha 3. ledna 2017 – Head of Online Sales se nově stala Barbora Labová, která se tímto vrací do vydavatelství Mladá fronta. Pod vedením Lenky Benetkové obchodně povede divizi Online.
Barbora Labová do funkce nastoupila v lednu, a to po svém působení v mediální skupině Lagardére. Ve vydavatelství Mladá fronta působila od roku 2010 do roku 2014 na pozici obchodní ředitelky divize Online, kde se věnovala rozvíjení strategických plánů s významnými klienty.
Úkolem Barbory Labové bude další rozvíjení obchodní strategie, rozšíření nabídky služeb, realizace nových aktivit, plnění nových obchodních cílů a vytváření nestandardních forem inzerce na webech vydavatelství. Využití dosavadních zkušeností Barbory Labové přinese nové možnosti komunikace s obchodními partnery.
Divize Online, která působí na trhu od roku 2007, patří již několik let k významným hráčům na online trhu. Přináší široké portfolio online projektů, provozuje 20 webů, měsíčně zasáhne více než dva miliony uživatelů. Vlajkovou lodí divize Online je ekonomický zpravodajský portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz. Ekonomické a zpravodajské weby doplňuje ještě web Profit.cz. Zajímavosti ze světa IT nabízí Cnews.cz, MůjSoubor.cz a Stáhnu.cz. Odborný zdravotnický web Zdravi.Euro.cz je určen všem pracovníkům ve zdravotnictví. Mezi fanouškovskými weby jsou motoristický web Autobible.cz, herní weby Excalibur.cz, HryProDívky.cz a Raketka.cz, seriálový web Edna.cz, zájmové weby VideaČesky.cz a NaSvah.cz. Do portfolia patří také srovnávací weby CoChceš.cz, LetenkyLevně.cz a pracovní portál Flek.cz.