Deník E15 bude mezi tuzemskými deníky unikátní bezplatnou distribucí přímo do firem. Kvalitní obsah prezentovaný moderním designem včetně plnobarevného tisku je zaměřen na zpravodajství ze světa byznysu, ekonomiky, politiky a životního stylu. Své čtenáře najde mezi manažery a zaměstnanci významných firem, v administrativních centrech, finančních institucích, hotelích, státních institucích, univerzitách. K dispozici bude rovněž ve vlacích vyšší kvality, letadlech, na pražském letišti nebo v lifestylových kavárnách.
Připravovaný titul začne vycházet každý pracovní den v nákladu padesát tisíc výtisků. List bude k dispozici na stovkách distribučních míst v regionu Prahy. Zájemci z Prahy a středních Čech si mohou formou předplatného objednat jeho každodenní doručování. Plná verze deníku bude rovněž k dispozici na internetových stránkách ekonomického portálu www.e15.cz.
Obsah tvoří tým zkušených ekonomických redaktorů pod vedením šéfredaktora Tomáše Skřivánka, který dosud působil jako zástupce šéfredaktora v týdeníku EURO. Zástupcem šéfredaktora je Vladimír Piskáček, dosavadní redaktor Hospodářských novin. Hlavními editory novin se stanou Kateřina Baumgartnerová a Dalibor Martínek. Kateřina Baumgartnerová dosud působila jako hlavní editorka Hospodářských novin. Dalibor Martínek přichází z České televize, kde působil jako vedoucí vydání. Před tím byl hlavním ekonomickým editorem Hospodářských novin. Další silní autoři a editoři přicházejí do nového projektu jak z Hospodářských novin, tak například z České televize, ČTK, Lidových novin, deníků Vltava-Labe-Press a bývalé české redakce BBC.
Vydavatelství Mladá fronta vytvořila pro potřeby projektu novou divizi a poskytuje deníku E15 maximální podporu. V současnosti na projektu pracuje více než padesát nových zaměstnanců. Ředitelem inzerce listu se stal Jan Plamínek, který byl zástupcem ředitele inzerce ve vydavatelství Ringier. O distribuci a marketing se stará Kateřina Piškulová, která stejně jako art director Ladislav Anděl přichází z vydavatelství Vltava-Labe-Press. „Během uplynulých tří měsíců se nám podařilo postavit špičkové týmy redakční, inzertní i distribuční. Jsem přesvědčen, že s jejich zkušenostmi a se zázemím Mladé fronty se nám brzy podaří dostat se mezi nejlepší tuzemské zpravodajské deníky,“ řekl Karel Vágner, který projekt zastřešuje ve funkci publishera.
Ačkoli jde na českém trhu o unikátní projekt, řadí se Deník E 15 svou filozofií mezi úspěšné zahraniční bezplatné ekonomické tituly jako je londýnský City A. M., švýcarské Cash Daily, nebo portugalský OJÉ. Následuje tak trend specializovaných, volně distribuovaných titulů, které svou aktivní distribuční politikou vyhledávají optimální čtenářské portfolio.
Vydavatelství Mladá fronta a. s. je tradičním českým vydavatelským domem, do jehož portfolia dále patří řada odborných a společenských titulů jako Strategie, MF Plus, Obchodní týdeník, ForMen, Lidé a země, Science, Maminka, Moje psychologie, Ikarie, Sluníčko nebo Mateřídouška.
Další informace poskytne:
Tomáš Skřivánek, šéfredaktor
e-mail: skrivanek@mf.cz
mobil: 602 469 143