• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Vydavatelství Mladá fronta významně posiluje v segmentu auto-moto titulů

Praha 13. června 2017 – Portfolio vydavatelství Mladá fronta a. s. se od června 2017 významně rozšiřuje o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů. Vydavatelství Mladá fronta se dohodlo s evropským leaderem v segmentu special interest titulů, společností Motor Presse Stuttgart, na licenční spolupráci a podpoře, a začne tak nově licenčně, obchodně a redakčně zastupovat jeho tituly. Tímto rozšířením portfolia vydavatelství Mladá fronta vstoupilo do segmentů auto-moto, active sport a hobby, ve kterých tím získalo významnou pozici na českém trhu.

Tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů (zdroj: ABC ČR). Časopisy budou i nadále vycházet v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Kometa noviny atd. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty, které v dané problematice vyvinula a spustila, a to například web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.

Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat, jak před rokem avizovalo vydavatelství Mladá fronta s tím, že do budoucna se bude orientovat na aktivity související s dalšími novými produkty a projekty určenými pro specializovanou a širokou cílovou skupinu.

Nové portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta tvoří na našem mediálním trhu podíl 39 procent inzertního a 31 procent prodejního zásahu (zdroj: ABC ČR, průměr prodaného nákladu za rok 2016 v kategorii Motoristické časopisy po vydavatelstvích, resp. statistika inzertních stran motoristických titulů 2016). V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí na 14. pozici z dosavadní 21. (zdroj: ABC ČR 4/2017 CDN, celkový distribuovaný náklad).

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.