Praha 16. října 2017 – Vydavatelství Mladá fronta a týdeník Euro přichází s dalším číslem české verze elegantního unisexového časopisu Esence, který navazuje na původní čínskou verzi. Česká Esence s podtitulem Stylový magazín se objeví na stáncích jako příloha týdeníku Euro již toto pondělí. Esence je časopis pro vzdělané a zcestovalé čtenáře. Novou šéfredaktorkou je zkušená publicista Kateřina Černá.
„Je mi ctí pokračovat v práci, kterou jsme začali společně s Janem Müllerem. Esence mu vděčí za své poetické jméno a já za příležitost pracovat společně s ním na mnoha výjimečných projektech. Honzovi Müllerovi vychází brzy první kniha, ale přerod z novináře na spisovatele je pozvolný takže i v podzimním čísle Esence najdete jeho rozhovor s fyzioterapeutem Tomášem Rychnovským. Nabízíme rovněž exkluzivní výběr míst pro cestování, podzimní kolekce českých návrhářů, příběh o odvaze úspěšného marketéra změnit zaběhané stereotypy a mnoho dalšího,“ řekla Kateřina Černá, šéfredaktorka magazínu Esence.
V roce 2016 vydavatelství Mladá fronta přišla na český trh s čínsky psaným časopisem „Esence – Pražský magazín“ pro čínské turisty a byznysmeny se zájmem o ČR. Po jeho úspěšném startu se redakce rozhodla použít jeho universální název a grafickou podobu také pro vydávání v češtině. Redakce Esence spolupracuje s řadou špičkových autorů a fotografů jako jsou například Lucie Robinson, Barbora Prášilová, nebo Ivy E. Morwen.
Stylový magazín Esence vychází jako příloha týdeníku Euro v nákladu 25 tisíc kusů.