Praha 9. února 2018 - Lifestylový magazín Esence, který vychází jako samostatná příloha týdeníku Euro, mění původní čtvrtletní periodicitu a od ledna 2018 bude vycházet jako dvouměsíčník šestkrát ročně, vždy v první polovině sudého měsíce.
Každé vydání magazínu Esence bude věnováno jednomu vybranému čtenářsky a inzertně atraktivnímu tématu. V únoru vyjde Esence styl, kde čtenáři najdou doporučení, do kterého krejčovského salonu zajít nebo kde si nechat ušít boty na míru. Dubnová Esence se zaměří na zdraví, superpotraviny, sport a vše, co souvisí se srdcem. V červnové Esenci se zase bude možno dozvědět, kam cestovat za jídlem a které food festivaly stojí za návštěvu. Se srpnovou Esencí se čtenář připraví na podzimní módní sezonu a získá inspiraci, jak se v tomto období obléknout a být in. Říjnová Esence bude prezentovat luxus a vše, co k němu patří – hodinky, exkluzivní šperky, skvělé pití, doutníky a sportovní vozy. Prosincová Esence bude ve znamení Vánoc. Šéfredaktorkou magazínu Esence je Kateřina Černá.
Stylový magazín Esence vychází poprvé jako dvouměsíční příloha týdeníku Euro 12. února 2018 v nákladu 25 tisíc kusů.