Praha 16. dubna 2018 - Vydavatelství Mladá fronta, divize Online od dubna posiluje obchodní oddělení. Na pozici head of sales – digital agencies postupuje Marie Krupičková. Pod vedením Ondřeje Poláška, obchodního ředitele divize Online, bude Marie Krupičková zajišťovat agenturní prodej divize Online. Oddělení agenturního prodeje posílí také další dva zkušení sales manažeři.
Marie Krupičková ve vydavatelství Mladá fronta působila od dubna 2017 v pozici sales manažerky divize Online, kde se věnovala plnění strategických plánů s významnými klienty a agenturami.
Úkolem Marie Krupičkové bude další rozvíjení obchodní strategie agenturního prodeje, rozšíření nabídky služeb, realizace nových obchodních cílů a vytváření nestandardních forem inzerce na webech vydavatelství, především na webech Euro.cz a Finance.cz. Využití jejích dosavadních zkušeností přinese nové možnosti spolupráce s obchodními partnery.
Divize Online, která působí na trhu od roku 2007, patří již několik let k významným hráčům v této oblasti. Přináší široké portfolio online projektů, provozuje 19 webů, měsíčně zasáhne více než tři miliony uživatelů. Vlajkovou lodí divize Online je ekonomický zpravodajský portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz. Ekonomické a zpravodajské weby doplňuje ještě web Profit.cz. Zajímavosti ze světa IT nabízí Cnews.cz, MůjSoubor.cz a Stáhnu.cz. Odborný zdravotnický web Zdravi.Euro.cz je určen všem pracovníkům ve zdravotnictví. Mezi fanouškovské weby patří motoristický web Autobible.cz, herní weby Excalibur.cz, HryProDívky.cz a Raketka.cz, seriálový web Edna.cz, zájmové weby VideaČesky.cz a NaSvah.cz. Do portfolia se řadí také srovnávací weby CoChceš.cz, LetenkyLevně.cz a pracovní portál Flek.cz