Praha 14. května 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Euro připravily novou podobu ekonomického týdeníku Euro, který právě slaví 20 let. Nové číslo týdeníku Euro, které je v distribuci od 14. května, má inovovanou grafiku i redakční podobu. Hlavním tématem vydání jsou „investiční umělci“ – politici vaše peníze rozhazují, jak hospodaří se svými?
Týdeník Euro, který patří k vlajkovým titulům vydavatelství Mladá fronta, dostává k 20. výročí ve svém 20. vydání přicházejícím do prodeje ve 20. týdnu nový vizuál titulní strany a novou vnitřní grafickou podobu. Nový vizuální design i podoba marketingové kampaně vznikly přímo ve vydavatelství Mladá fronta pod vedením art directora Tomáše Nováka. „Zásadní redesign jsme připravili přesně po dvou letech, a to k příležitosti 20. narozenin týdeníku Euro. Nová je titulní stránka, kde se vracíme k většímu logu a více poutáme na zprávy uvnitř. Celkově stavíme na čistší grafice, více prostoru dostaly fotografie. Časopis vychází také na kvalitnějším papíře. Redesign je významný a projeví se nejen v tištěném týdeníku Euro, ale také na webu Euro.cz, v newsletteru Euro24 či v eventovém oddělení Euro HUB,“ říká Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro z vydavatelství Mladá fronta. Změny opět o něco zvýší čtenářský komfort a obsah týdeníku Euro se současně přiblíží mladším věkovým skupinám.
Specializované ročenky týdeníku Euro, kterými jsou v létě Top restaurace a na podzim Top miliardáři a Top advokátní kanceláře, rozšíří další dvě: Top české pivo a Top amazing places. „Top české pivo vychází už nyní na konci května. Nabízí informace k českým pivovarům a minipivovarům, kterých je u nás na trhu přibližně 480. Navázali jsme také partnerství s portálem Amazing places, který mapuje exkluzivní ubytovací prostory v Česku. Nové ročenky se objeví samostatně ve volném prodeji a později i jako příbaly týdeníku Euro,“ doplnil Vadim Fojtík.
Od letošního roku změnil periodicitu také lifestylový dvouměsíčník Esence, který nyní vychází jako příloha týdeníku Euro každý sudý měsíc. Od 14. května divize Euro startuje další vysílání internetové televize Euro TV. Nabídne tu diskusní pořady s tématy z byznysu a politiky. Rovněž bude pokračovat vydávání knih pod edicí Euro, a to v úzké spolupráci s divizí Knihy a redakcí týdeníku Euro.
Relaunch týdeníku Euro doprovází reklamní kampaň napříč všemi mediatypy. Součástí je televizní sponzoring, reklama v rádiích i OOH a promo proběhne také v celém portfoliu titulů vydavatelství Mladá fronta. Ve 20. týdnu čtenáři najdou týdeník Euro nejen na obvyklých prodejních místech, ale také ve vybraných pobočkách kavárenského řetězce Starbucks a Bageterie Boulevard. V pondělí 14. května bude možné se osobně setkat s redaktory týdeníku Euro ve vybraných kavárnách Starbucks. „Vyvrcholením kampaně, která poběží od května, bude oslava narozenin týdeníku Euro zhruba pro 500 hostů, která proběhne v listopadu v nově zrekonstruovaném Národním muzeu v Praze. Bude to nejprestižnější společensko-byznysová událost letošního roku, kterou týdeník Euro pořádá. Pozváni budou zástupci tuzemských a zahraničních firem, politici, velvyslanci, lékaři a další osobnosti veřejného života,“ říká David Korn, obchodní ředitel divize Euro vydavatelství Mladá fronta.
Více o týdeníku Euro
▪ Týdeník Euro vydává vydavatelství Mladá fronta od června 2012.
▪ Týdeník Euro je jedním z nejprestižnějších ekonomických týdeníků v České republice, který je soustředěný na byznys a byznysmeny. Jeden z nejkvalitnějších responzivních zpravodajských portálů www.euro.cz přináší ekonomické informace s kompletním servisem.
▪ Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Tento titul mají již od roku 1998 předplacený tisíce profesionálů z kategorií decision makers a opinion makers, kteří rozhodují o prosperitě České republiky, o stomiliardových investicích a milionech pracovních míst. Pro tyto čtenáře je týdeník Euro jediným specializovaným týdeníkem typu B2B na domácím trhu.
▪ Týdeník Euro investigativně zkoumá procesy uvnitř firem a záměry jejich vlastníků a manažerů. Tyto rozhodovací procesy jsou pak zachycovány v téměř reálném čase a na základě exkluzivních informací.
▪ Týdeník Euro je mediálním partnerem řady prestižních projektů z oblasti kultury, sportu, byznysu, samozřejmostí jsou i charitativní aktivity. Za všechny jmenujme partnerství na vyhlášení soutěže Podnikatel roku či Právnická firma roku.
▪ Týdeník Euro vydává samostatné přílohy. Vždy v létě vychází gastronomický průvodce Top restaurace, na podzim pak ročenky Top miliardáři a Top advokátní kanceláře, novinkou je ročenka Top české pivo.
▪ Týdeník Euro vychází v nákladu 25 tisíc kusů a stojí 48 Kč.
▪ Týdeník Euro je k dispozici také pro tablety, chytré telefony, v elektronické distribuci dokonce o tři dny dříve než ve stáncích.