• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Ekonomický týdeník Euro přichází s dvěma mutacemi obálek

Praha 21. května 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Euro, připravila v dalším vydání týdeníku Euro, které má novou grafickou i obsahovou podobu, opět dvě mutace obálek. Hlavním tématem aktuálního vydání je rozhovor s Antonínem Koláčkem o tom, jak se z privatizačního dravce stal chudý buddhista.

Nové číslo týdeníku Euro 21/2018, které je v prodeji od 21. května, má opět verzi tištěné obálky vytvořenou jak pro čtenáře, tak pro inzertní klienty. V minulém vydání týdeníku Euro vznikla dokonce třetí varianta tištěné obálky, a to určená přímo pro zákazníky Bageterie Boulevard.

V letošním roce slaví týdeník Euro dvacet let své existence na českém mediálním trhu. Relaunch týdeníku Euro doprovází reklamní kampaň napříč všemi mediatypy. Součástí je i videoreklama a bigboardová kampaň.

Více o týdeníku Euro

Týdeník Euro je jedním z nejprestižnějších ekonomických týdeníků a zároveň nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Tento titul si již od roku 1998 každý týden předplácejí tisíce profesionálů, kteří rozhodují o prosperitě České republiky, o stomiliardových investicích a milionech pracovních míst.

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.