Praha 21. května 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Euro, připravila v dalším vydání týdeníku Euro, které má novou grafickou i obsahovou podobu, opět dvě mutace obálek. Hlavním tématem aktuálního vydání je rozhovor s Antonínem Koláčkem o tom, jak se z privatizačního dravce stal chudý buddhista.
Nové číslo týdeníku Euro 21/2018, které je v prodeji od 21. května, má opět verzi tištěné obálky vytvořenou jak pro čtenáře, tak pro inzertní klienty. V minulém vydání týdeníku Euro vznikla dokonce třetí varianta tištěné obálky, a to určená přímo pro zákazníky Bageterie Boulevard.
V letošním roce slaví týdeník Euro dvacet let své existence na českém mediálním trhu. Relaunch týdeníku Euro doprovází reklamní kampaň napříč všemi mediatypy. Součástí je i videoreklama a bigboardová kampaň.
Více o týdeníku Euro
Týdeník Euro je jedním z nejprestižnějších ekonomických týdeníků a zároveň nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Tento titul si již od roku 1998 každý týden předplácejí tisíce profesionálů, kteří rozhodují o prosperitě České republiky, o stomiliardových investicích a milionech pracovních míst.