• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Vydavatelství Mladá fronta, divize Motor Media personálně posiluje

Praha 1. srpna 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Motor Media, posiluje vedení časopisů o dva nové zkušené šéfredaktory. Do pozice šéfredaktora vojenskohistorického magazínu Historia Bellica nastoupil David Pazdera. Řízení profesního měsíčníku o silniční dopravě, přepravě nákladů a osob lastauto omnibus se ujímá Jiří Krupička.

David Pazdera pracuje v Mladé frontě od roku 2007 jako produktový manažer Divize knihy, kde má na starost naučnou literaturu. Do vydavatelství nastoupil po dlouholetém působení v pozici redaktora a zástupce šéfredaktora dvou odborných měsíčníků o zbraních a střelectví, věnoval se také redigování a překládání knih o vojenské historii. V divizi Knihy rozběhl vydávání vysoce úspěšných titulů o moderních fortifikacích nebo o odstřelovačích. „Plánuji pokračovat v základním kurzu, který shrnuje motto na modernizovaném titulu Historia Bellica: špičkoví autoři, nová fakta, unikátní fotografie. Jednou z podstatných novinek, kterou čtenáři určitě uvítají, bude výraznější zapojení autorů, jejichž publikace vydává knižní divize vydavatelství Mladá fronta. Nadále budeme pokračovat v součinnosti s renomovanými německými periodiky Clausewitz a Militär & Geschichte. Větší důraz ale budeme klást na výběr materiálů a kvalitu překladů. Celkově ovšem budeme věnovat větší pozornost českým tématům, případně tématům svázaným s naší historií. Podařilo se nám navázat spolupráci s řadou vynikajících odborníků, takže se čtenáři mají na co těšit,“ říká David Pazdera, šéfredaktor časopisu Historia Bellica, divize Motor Media a produktový manažer divize Knihy, vydavatelství Mladá fronta.

Jiří Krupička do roku 2015 pracoval ve vydavatelství Mladá fronta v divizi Euro E15, kde se mimo jiné účastnil spuštění projektu internetové televize. Od roku 2015 externě pracoval v magazínech Autoservis a Oldtimer v redakčním týmu a marketingu. Již několik let se aktivně věnuje automobilovému sektoru, převážně historickým vozidlům všech kategorií. Pořádá nebo spolupořádá významné motoristické akce a založil veteránský klub. Dále se pravidelně věnuje online marketingu a rozvoji sociálních sítí v motoristické oblasti. „Rád bych posunul měsíčník lastauto omnibus modernějším směrem, postupně budeme měnit vizuální stránku a pracovat na zkvalitnění obsahu. Nově sestavíme tým zkušených redaktorů a profesionálů, a i nadále se budeme naplno věnovat užitkovým vozům, autobusům a aktuálním tématům. Více se zaměříme na bližší spolupráci se zahraniční redakcí našeho prestižního stejnojmenného evropského časopisu. Také bych rád přidal nové rubriky zaměřené na historii automobilové přepravy. Je potřeba rozvíjet a propojit moderní online technologie a tištěná média,“ sdělil Jiří Krupička, šéfredaktor měsíčníku lastauto omnibus, divize Motor Media, vydavatelství Mladá fronta.

Divizi Motor Media řídí od června 2018 Lukáš Zmátlík.

zpět na výpis
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.