Praha 1. srpna 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Motor Media, posiluje vedení časopisů o dva nové zkušené šéfredaktory. Do pozice šéfredaktora vojenskohistorického magazínu Historia Bellica nastoupil David Pazdera. Řízení profesního měsíčníku o silniční dopravě, přepravě nákladů a osob lastauto omnibus se ujímá Jiří Krupička.
David Pazdera pracuje v Mladé frontě od roku 2007 jako produktový manažer Divize knihy, kde má na starost naučnou literaturu. Do vydavatelství nastoupil po dlouholetém působení v pozici redaktora a zástupce šéfredaktora dvou odborných měsíčníků o zbraních a střelectví, věnoval se také redigování a překládání knih o vojenské historii. V divizi Knihy rozběhl vydávání vysoce úspěšných titulů o moderních fortifikacích nebo o odstřelovačích. „Plánuji pokračovat v základním kurzu, který shrnuje motto na modernizovaném titulu Historia Bellica: špičkoví autoři, nová fakta, unikátní fotografie. Jednou z podstatných novinek, kterou čtenáři určitě uvítají, bude výraznější zapojení autorů, jejichž publikace vydává knižní divize vydavatelství Mladá fronta. Nadále budeme pokračovat v součinnosti s renomovanými německými periodiky Clausewitz a Militär & Geschichte. Větší důraz ale budeme klást na výběr materiálů a kvalitu překladů. Celkově ovšem budeme věnovat větší pozornost českým tématům, případně tématům svázaným s naší historií. Podařilo se nám navázat spolupráci s řadou vynikajících odborníků, takže se čtenáři mají na co těšit,“ říká David Pazdera, šéfredaktor časopisu Historia Bellica, divize Motor Media a produktový manažer divize Knihy, vydavatelství Mladá fronta.
Jiří Krupička do roku 2015 pracoval ve vydavatelství Mladá fronta v divizi Euro E15, kde se mimo jiné účastnil spuštění projektu internetové televize. Od roku 2015 externě pracoval v magazínech Autoservis a Oldtimer v redakčním týmu a marketingu. Již několik let se aktivně věnuje automobilovému sektoru, převážně historickým vozidlům všech kategorií. Pořádá nebo spolupořádá významné motoristické akce a založil veteránský klub. Dále se pravidelně věnuje online marketingu a rozvoji sociálních sítí v motoristické oblasti. „Rád bych posunul měsíčník lastauto omnibus modernějším směrem, postupně budeme měnit vizuální stránku a pracovat na zkvalitnění obsahu. Nově sestavíme tým zkušených redaktorů a profesionálů, a i nadále se budeme naplno věnovat užitkovým vozům, autobusům a aktuálním tématům. Více se zaměříme na bližší spolupráci se zahraniční redakcí našeho prestižního stejnojmenného evropského časopisu. Také bych rád přidal nové rubriky zaměřené na historii automobilové přepravy. Je potřeba rozvíjet a propojit moderní online technologie a tištěná média,“ sdělil Jiří Krupička, šéfredaktor měsíčníku lastauto omnibus, divize Motor Media, vydavatelství Mladá fronta.
Divizi Motor Media řídí od června 2018 Lukáš Zmátlík.