Praha 29. srpna 2018 – Obchodním ředitelem všech printových ekonomických a auto-moto titulů vydavatelství Mladá fronta se stává David Korn, dosavadní obchodní ředitel divize Euro.
David Korn rozšířil svoje působení ve vydavatelství po ročním vedení obchodu divize Euro. Obchodně tak nově povede jak ekonomické tituly divize Euro, tak specializované tituly divize Motor Media. Ke změně dochází v rámci nové centralizované obchodní strategie vydavatelství Mladá fronta.
Úkolem Davida Korna bude i nadále rozvíjení přímého a agenturního prodeje, realizace nových aktivit, rozšíření nabídky služeb a plnění nových obchodních cílů. Synergie dosavadních obchodních aktivit obou divizí přinese nové možnosti komunikace s obchodními partnery.
Portfolio divize Motor Media vydavatelství Mladá fronta zahrnuje auto-moto, active sport a hobby tituly. Vydavatelství Mladá fronta představuje na našem mediálním trhu podíl z hlediska prodaného nákladu v tomto segmentu 23 procent. Podíl inzertních stran z motoristických titulů auditovaných v ABC ČR je 33 procent. Podíl hrubých inzertních příjmů v tomto segmentu mezi tituly auditovanými v ABC ČR je 20 procent. V rámci celkového distribuovaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočilo na 11. pozici z dosavadní 14. (zdroj: ABC ČR, červen 2018).