• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Časopis Auto motor a sport z vydavatelství Mladá fronta slaví 25 let a má novou podobu

Praha 25. září 2018 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Motor Media připravily k 25. výročí novou podobu motoristického měsíčníku Auto motor a sport. Měsíčník se vyznačuje vysokou kvalitou a je určen pro náročnější motoristy.

V letošním roce oslavil magazín Auto motor a sport 25 let své existence na českém trhu. Hlavním tématem narozeninového vydání je Bugatti Divo. „Auto motor a sport modernizuje a zjednodušuje svou grafickou podobu. Inspiraci si bere z německého Auto motor und sportu, ale také třeba ze sesterského titulu Motocykl nebo luxusních lifestylových magazínů, jako je například Esence, příloha týdeníku Euro. Na výrazně lepším papíře dostanou větší prostor kvalitní fotografie a obrazově zaměřená témata. Základní struktura časopisu zůstává zachována, mimo novinek, testů vozů, rozhovorů či fascinačních a sportovních témat tak čtenáři nepřijdou o odbornější technická témata nebo bazar, zaměřený na dražší automobily,“ řekl Aleš Jungmann, šéfredaktor časopisu Auto motor a sport.

Tuzemský měsíčník o autech nabídne čtenářům a čtenářkám nejen obrazově zajímavá témata, ale rovněž tradiční přílohy AMS Extra, jejichž četnost a obsahová pestrost bude nyní výrazně vyšší. V lednu 2019 vyjde čtenáři oblíbený katalog automobilů Autoprůvodce 2019.

Časopis AMS ve spolupráci s webem Autobible.cz také přináší čtenářům bonus. Při fotografování aut do časopisů totiž vznikne spousta profesionálních snímků, z nichž pro mnohé už na omezeném prostoru tištěného periodika nezbude místo – na rozdíl od webu. V nové rubrice Autobible.cz (https://bit.ly/2ObCrW5) proto bude rozšířená obrazová galerie aut. Stačí v tištěném vydání AMS 10/2018 načíst QR kód.

„Spolu s novým designem časopisu má pozměněnou podobu i anketa Best Cars, kde se ještě více zaměřujeme na to, jakou pověst mají jednotliví výrobci v očích veřejnosti,“ doplnil Lukáš Zmátlík, ředitel divize Motor Media.

Oslavy narozenin doprovází marketingová kampaň napříč všemi mediatypy. Součástí jsou bigboardy, reklama v rádiích a na sociálních sítích. Promo proběhne také napříč portfoliem titulů vydavatelství Mladá fronta.

zpět na výpis

Soubory ke stažení:


XLS format
5-ams.jpg (1.4 MB)
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.