Praha 7. prosince 2018 – Lenka Hrochová se vrací po dvou letech do vydavatelství Mladá fronta a od prosince rozšiřuje obchodní tým divizí Euro a motoristických titulů. Nově nastupuje do pozice senior key account manager a na starost bude mít agenturní i přímý prodej a VIP zákazníky. Podílet se bude také na nových projektech vydavatelství Mladá fronta, a to na připravovaných časopisech Hipster a Active Sport.
Lenka Hrochová dlouhodobě působí v oblasti mediálního trhu a do vydavatelství Mladá fronta přichází z vydavatelství CNC, kde dva roky působila v deníku E15. V minulosti ve vydavatelství Mladá fronta čtyři roky zastávala pozici sales manager v ekonomické divizi Euro E15. Ve vydavatelství Mladá fronta nyní doplňuje obchodní tým Markéty Podhrazské, která obchod obou divizí vede z pozice head of agency.
„Těším se, že Lenka u nás uplatní zkušenosti z oblasti obchodu v agenturním i přímém prodeji. Bude také posilou týmu, který vytváří nové obchodní projekty,“ řekl David Korn, obchodní ředitel divizí Euro a motoristických titulů.