Praha 11. března 2019 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Euro přichází s prvním číslem nového magazínu Hipster, exkluzivním společenským a lifestylovým magazínem týdeníku Euro, který oslovuje mladou generaci. Čtvrtletník Hipster určený pro všechny, kteří chtějí průvodce ve světě trendů, se poprvé objeví ve volném prodeji společně s týdeníkem Euro v pondělí 11. března. Předplatitelé týdeníku Euro budou dostávat magazín Hipster v příbalu zdarma v rámci svého předplatného.
Časopis je určen především pro čtenáře ve věku 20 až 40 let, studenty středních, vysokých škol a jejich absolventy z vysokopříjmových skupin obyvatel. Pro lidi, kteří chtějí každý den zažít něco nového, vyznávají moderní trendy a rádi do sebe investují čas i peníze. „Na stránkách speciálu týdeníku Euro se dočkáte všeho, co od novinařiny očekáváte, tedy přesnosti, hloubky i zasazení do kontextu. Při jeho tvorbě jsme si přáli zasáhnout především generaci lidí, která si zakládá na nezávislém myšlení, čerstvých hudebních i kulturních trendech. Zatímco v digitálním světě jedniček a nul najdou mileniálové informace roztříštěné po stovkách serverů, Hipster jim je nabídne najednou v moderním minimalistickém grafickém hávu. Nechceme se u toho ovšem brát příliš vážně a záleží nám na tom, aby se čtenáři bavili,“ řekl Vladan Vaněk, šéfredaktor časopisu Hipster, vydavatelství Mladá fronta.
Originální společenský magazín bude na 70 stranách upozorňovat na nové technologické i kulturní trendy, nabídne autorské reportáže i rozhovory. V prvním čísle redakce vyzpovídala dýdžejku Black Angeliku, která vyměnila ministerstvo vnitra za plné kluby, či nejslavnějšího českého skateboardistu Maxe Habance. V obsahu Hipstera je také reportáž českého writera o tom, jak se maluje graffiti ve Střední Americe, a chybět nemůže ani průvodce po nejlepších pražských kavárnách.
„Přicházíme nyní na český mediální trh s magazínem Hipster, který bude potenciál týdeníku Euro pro cílovou skupinu čtenářů dále rozvíjet. Vytváříme tak inzertně jedinečný dvojprodukt a zároveň tímto opět rozšiřujeme portfolio divize Euro,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.
Týdeník Euro v prosinci 2018 přišel na český trh po magazínech Top miliardáři, Top advokátní kanceláře, Top restaurace a Top české pivo se svým pátým tištěným speciálem Top Amazing Places 2018 s podtitulem Nejkrásnější místa v Česku. Spolu s týdeníkem Euro vychází také exkluzivní dvouměsíční magazín Esence.
V roce 2019 vyjde magazín Hipster společně s týdeníkem Euro v číslech 11, 20, 37 a 46. Náklad magazínu Hipster je 25 tisíc kusů. Distribuce půjde na předplatitele týdeníku Euro. Řízená distribuce půjde na kavárny, co-working/start-up centra, barber shopy, salony, wellness centra a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy.