Praha 23. dubna 2019 – Vydavatelství Mladá fronta, divize Magazíny přicházejí s prvním číslem nového magazínu Active sport jaro, který je zaměřený na aktivní životní styl a především cyklistiku. Active Sport se věnuje stále populárnějšímu fenoménu jízdního kola a širokému spektru sportovních aktivit v přírodě. Magazín se poprvé objevil ve volném prodeji společně s týdeníkem Euro 17/2019. Předplatitelé týdeníku Euro budou dostávat magazín Active sport v příbalu zdarma v rámci svého předplatného.
Sportovně zaměřený magazín bude na 102 stranách přinášet dvakrát ročně (jaro/podzim) nejmodernější technické trendy, rozhovory se zajímavými osobnostmi, exkluzivní reportáže z celého světa a zároveň poradí s výběrem kvalitního sportovního zboží či míst, kam vyrazit na dovolenou. „Aktuálně se na stránkách nového speciálu čtenářky a čtenáři dočkají několika testů kol a novinek distributorů. Samozřejmostí je kalendář akcí se seznamem závodů a aktivit. V hlavním rozhovoru teď představujeme Richarda Gaspi Gasperotiho, světovou špičku v rámci bike downhill. Rubrika věnovaná cestování představuje bikerům Nový Zéland, Malorku a další zajímavá místa, kempy a sportovní hotely. Každé vydání bude nabízet také informace o výživě jako je paleo strava, nebo superfood,“ řekl Lukáš Zmátlík, ředitel divize Magazíny, vydavatelství Mladá fronta. Redakci Magazínu Active sport tvoří profesionálové v oboru.
„Po nedávno na český mediální trh uvedeném magazínu Hipster přicházíme nyní s dalším tištěným titulem, který rozvíjí jak potenciál ekonomického týdeníku Euro, tak doplňuje portfolio divize Magazíny, která je zaměřena na segment auto-moto, sportovních a hobby magazínů. V době rostoucí obliby cykloturistiky tak vytváříme nejen obsahově, ale i inzertně zajímavý produkt,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel, vydavatelství Mladá fronta.
Týdeník Euro v prosinci 2018 přišel na český trh po magazínech Top miliardáři, Top advokátní kanceláře, Top restaurace a Top české pivo se svým pátým tištěným speciálem Top Amazing Places 2018 s podtitulem Nejkrásnější místa v Česku. Spolu s týdeníkem Euro vychází také exkluzivní dvouměsíční magazín Esence a Hipster.
Náklad magazínu Active sport je 25 000 kusů. Distribuce bude na předplatitele týdeníku Euro.