• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu

Daniel, Stingl, Štorkán a Halaštová přicházejí do týdeníku Euro

Praha 14. listopadu 2019 - Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta personálně posiluje redakci, významně ekonomicky roste a chystá produktové novinky pro rok 2020.

Redakce týdeníku Euro pod vedením nového šéfredaktora Ondřeje Hergesella posiluje o nové novináře. Tým Eura rozšíří Pavel Daniel, bývalý šéfredaktor serveru Patria.cz, a zkušený novinář Tomáš Stingl. Do týdeníku Euro pak nově přichází redaktor Martin Štorkán, který působil v deníku E15, a redaktorka Eliška Halaštová, která přichází ze serveru Aktuálně.cz. Investigativní tým bude nově vést Jan Novotný, z pozice šéfreportéra bude dále rozvíjet internetovou televizi Euro TV a prezentaci na sociálních sítích. „Noví kolegové přinesou další zkušenosti, odbornost a analyticko-investigativní přístup. Přesně takový týdeník Euro chceme připravovat pro naše čtenáře,“ říká Ondřej Hergesell.

Obchodní tým pod vedením Davida Korna od listopadu personálně posílila seniorní obchodnice Barbora Okénková, která přišla z vydavatelství Czech News Center. „Za poslední tři roky se nám daří týdeník Euro posouvat po obsahové stránce a neustále rosteme i obchodně. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věřím, že i v dalších letech porosteme dvouciferným tempem jako doposud,“ říká Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Novinky připravuje i zpravodajský web Euro.cz, jehož aktuální říjnová návštěvnost přesáhla hranici 1,6 milionu reálných uživatelů, a je tak největším ekonomicko-zpravodajským webem v Česku. „V lednu 2020 bude nasazen redesign webu Euro.cz, který přinese nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro. Máme v plánu ještě více propojit časopis a online,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.

Týdeník Euro patří mezi nejprodávanější ekonomické týdeníky v zemi a pravidelně vychází s lifestylovou přílohou Esence (6x ročně) a magazínem Hipster (4x ročně). Týdeník Euro v letošním roce rozšířil skupinu specializovaných ročenek o magazín Top podnikatelka, který je již šestým top speciálem (Top miliardáři, Top restaurace, Top advokátní kanceláře, Top Amazing Places, Top české pivo a Top podnikatelka).

zpět na výpis

Soubory ke stažení:


XLS format
5-redakce_tydeniku_euro.jpg (577 KB)
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.