Praha 3. září 2020 – Věřitelský výbor, insolvenční správkyně a soud, za účasti státního zastupitelství, nalezli shodu na dalším postupu při dokončení prodeje vydavatelství Mladá fronta. V rámci naplnění zájmu o co nejvyšší výtěžek z aukce se shodli na využití tzv. předražku, právního institutu, který umožňuje zvýšit nabídku i po ukončení samotné aukce. Vítěz aukce, společnost PP Partners Prague, má možnost tuto nabídku následně dorovnat.
Na dnešním jednání věřitelského výboru (VV), jehož cílem bylo projednání výsledku aukce o prodeji vydavatelství, byly zainteresované strany informovány, že VV eviduje jednoho potenciálního zájemce o získání vydavatelství Mladá fronta, který se aukce nezúčastnil. Krajský soud v Českých Budějovicích vzal tuto informaci v potaz a v zájmu dosažení co nejvyššího výtěžku, při současném zachování původního procesu, včetně schůze věřitelů dne 9. září 2020, umožnil využití tzv. předražku.
Věřitelský výbor, insolvenční správkyně a soud, pod dohledem státního zastupitelství, se shodli na tom, že vydavatelství Mladá fronta znovu otevře pro případné zájemce dataroom, kde mohou případní zájemci po podpisu NDA prověřit klíčové informace o vydavatelství v rámci tzv. due dilligence. Případný zájemce, který by chtěl využít tzv. předražku, musí do 8. září 2020 do 12:00 hodin doručit Krajskému soudu v Českých Budějovicích závaznou nabídku a v totožném termínu musí složit 100 procent ceny na bankovní účet. Nabídka musí být nejméně o 25 procent vyšší, než kolik činí vítězná nabídka společnosti PP Partners Prague. Následně může vítěz aukce, společnost PP Partners Prague, dorovnat nejvyšší nabídku do 8. září do 15:00 hodin a složit doplatek ceny do 9. září 2020 do 9:00 hodin na bankovní účet.
Výše uvedený proces zaručuje, že v procesu prodeje vydavatelství Mladá fronta nedojde k žádným časovým prodlevám, přičemž výtěžek z aukce může být jen lepší.
Konečné slovo v otázce prodeje vydavatelství Mladá fronta bude mít Insolvenční soud, jehož finální souhlas je pro dokončení prodeje vydavatelství klíčový.
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s pětasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Spolu s týdeníkem Euro vychází také Top speciály, lifestylové magazíny Esence a Hipster. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 250 nových knižních titulů pro širokou veřejnost a odborníky ve zdravotnictví. Portfolio vydavatelství Mladá fronta doplňuje divize Tištěné tituly, kam patří především auto-moto a hobby magazíny, zdravotnické časopisy, pro nejmenší děti časopis Puntík, magazín Maminčin Puntík a časopis Tečka pro děti od šesti let. V divizi HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty.
Kontakt
Mgr. Pavlína Míčová
Head of Communications
Mladá fronta a.s.
mobil: +420 724 267 739
e-mail: micova@mf.cz
web: www.mf.cz