Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s čtyřiasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz ze stejnojmenné divize. V divizi Euro HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty, a to pod značkou týdeníku Euro. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také v divizi Online ekonomický web Finance.cz a dalších třináct specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů divize Magazíny, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Čtvrtletník Maminčin Puntík vychází s podtitulem Magazín plný inspirace, tipů a nápadů, který potěší všechny kreativní (nejen) maminky. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.