• O společnosti
  • Produkty
  • Předplatné
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Pro média
  • Kontakty
  • Mladá fronta - www.mladafronta.czEnglish
Menu
  • Euro
    • Představení titulu
    • Inzerce
    • Archiv
    • Kontakty
    • Předplatné
    • Elektronické předplatné
    • Starší čísla
    • Speciální přílohy
Úvod > Produkty > Týdeník Euro > Euro > Představení titulu

Euro

DÁVÁME INFORMACÍM SMYSL…

Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Tento titul si již od roku 1998 každý týden předplácejí tisíce profesionálů z kategorií decision makers a opinion makers, kteří rozhodují o prosperitě České republiky, o stomiliardových investicích a milionech pracovních míst.

Týdeník Euro je k dispozici také pro tablety, chytré telefony, v elektronické distribuci dokonce o tři dny dříve než ve stáncích. Jako samostatná příloha týdeníku Euro vychází vždy v létě gastronomický průvodce Top restaurace a Top české pivo, na podzim pak ročenky Top Amazing Places, Top miliardáři a Top advokáti.

MONITOR – svižný, lehkým perem psaný zpravodajský servis, kde najdete redakcí vybrané události minulého týdne. Místo, kde naleznete často i nové zásadní události, o nichž se redakce dozvěděla těsně před uzávěrkou.

ODPOSLECH – informace z kuloárů, které jste ještě nikde jinde nečetli a zřejmě si je ani nikde jinde nepřečtete. Mají často nekorektní a humorný nádech.

VTIP – kreslený vtip od známého českého ilustrátora Jiřího Slívy.

OZVĚNY – krátké vtipné glosy k hlavním událostem uplynulého týdne. Všímají si i událostí, které zůstaly poněkud nespravedlivě opomenuty.

TÉMA – hlavní materiál vydání, který přináší nová odhalení nebo analyzuje zásadní byznysové a politické události. Mnohdy bývá doplněno o zahraniční srovnání. Hlavní téma týdeníku Euro je velmi často podkladem pro obálku týdeníku.

ROZHOVOR – každý týden přinášíme jeden obsáhlý a exkluzivní rozhovor s lidmi z kategorie „decision makers“, tedy těmi, kteří skutečně ovlivňují vývoj České republiky.

PANORAMA – názorová a analytická část týdeníku Euro. V rámci „lehčího“ čtení v této části týdeníku najdou čtenáři materiály o cestování, gastronomii, módě či testy luxusních vozů. Součástí rubriky jsou také nezávislé recenze restaurací z celé České republiky.

KOMENTÁŘE – dva velké názorové útvary věnované nejdůležitějším nejen byznysovým událostem uplynulého týdne. Tento prostor bývá obvykle doménou zejména hlavního komentátora Pavla Párala a analytika Miroslava Zámečníka.

ESEJ – Obsáhlý názorový text na aktuální téma, další důkaz toho, že týdeník Euro aktivně ovlivňuje smýšlení společnosti.

MAKRO – jedinečná, fundovaná ekonomická analýza hlavního analytika týdeníku Euro Miroslava Zámečníka na aktuální téma.

REPORT – hlavní zpravodajský proud týdeníku Euro z velké části věnovaný investigativní žurnalistice a exkluzivním zprávám z byznysu.

SERVIS – rubrika soustředěná na B2B, částečně věnovaná našim partnerům. Zahrnuje komentáře manažerů, personální změny či krátký přehled dění ve společnosti.

Web:http://euro.cz/

Harmonogram:


Aktuální číslo vyšlo
07.12.2020
Číslo vydání:
49/2020

Soubory ke stažení:


PDF format
Dárkový certifikát (635 KB)

Nabízíme:


Předplatné Předplatné
Předplatné
Inzerce Inzerce
Inzerce
Vydavatelství se 76letou historií.
nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.
  • O společnosti
  • Inzerce
  • Kariéra
  • Kontakty

Copyright 2021 Mladá fronta a. s. Všechna práva vyhrazena.

Publikování nebo další šíření obsahu je bez písemného souhlasu redakce zakázáno.

nformace o zpracování osobních údajů ve společnosti Mladá fronta a.s.
Zásady používání souborů cookie.